Предоставить список литературы по Вашей теме в рамках Виртуальной службы не представляется возможным, т. к. запрос требует углубленного разыскания. Подбор литературы по определенной тематике Вы можете заказать в Информационно-сервисном центре РНБ (
открыть ссылку). Услуги предоставляются на платной основе.
Предлагаем Вам список более общих работ по педагогике на англ. яз. (источник – ЭК РНБ):
1. Bentley Ch. The roots of variation of english-teaching : A phenomenographic study founded on an alternative basic assumption / Christine Bentley. – Goteborg : Acta Univ. Gothoburgensis, 2002. – 241 c. – (Goteborg studies in educational sciences, 0436-1121; 176). – Библиогр.: с. 227-241. Шифр РНБ: P28/432
2. Dialogic learning : shifting perspectives to learnings, instruction, a. teaching / ed. by Jos van der Linden a. Peter Renshaw. – Dordrecht [et al.] : Kluwer, cop. 2004. – VIII, 263 с. – Библиогр. в конце ст. Указ.: с. 261-263. Шифр РНБ: Ик 2005-7/333
3. Jonsson Lars-Erik. Appropriating technologies in educational practices : Studies in the contexts of compulsory education, higher education, a. fighter pilot training[Diss.] / Lars-Erik Jonsson. – Goteborg : Acta Univ. Gothoburgensis, 2004. – 204 c. – (Goteborg studies in educational sciences, 0436-1121; 215). -Библиогр.: с. 194-199. Шифр РНБ: P28/432
4. Pring R. Philosophy of educational research / R. Pring. – 2nd ed. – New York : Continuum, 2004. – 180 с. – Библиогр.: с. 165-169. Шифр РНБ: Ик 2006-5/164
5. Problems of teacher education in rolling changes of educational system all over the world : [based on the papers of the 27th annual conference of the Association for teacher education in Europe (ATEE), Warsaw, August 20-28, 2002] /ed. by Elzbieta Putkiewicz, Anna Wilkomirska. – Warszawa : Wydaw. Uniw. warszawskiego, 2003. – 308 c. – Библиогр. в конце ст. Шифр РНБ: Ик 2005-7/4871
6. Strategies of change in teacher education : Europ. views : ENTEP/BLK conf., 18-19 Jan. 2002, Feldkirch, Austria : Conf. proc. / Ed. by Otmar Gassner. – Feldkirch : Europ. network on teacher education policies, 2002. – 188 с. – Библиогр. в конце докл. Шифр РНБ: Є 2002-3/726